First week of college - Reisverslag uit Cochran, Verenigde Staten van Nickpeters - WaarBenJij.nu First week of college - Reisverslag uit Cochran, Verenigde Staten van Nickpeters - WaarBenJij.nu

First week of college

Blijf op de hoogte en volg

22 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cochran

Hello guys,

Inmiddels zit de eerste week of college erop. Ik kan wel zeggen dat het gewoon super fun is hier. Iedereen die je tegenkomt is zo aardig en ze zijn bereid je te helpen met alles als je dat vraagt. Groot verschil met Nederland naar mijn mening.

Op maandag, woensdag en vrijdag staan we om 6 AM op om te gaan hardlopen. Vervolgens snel een douche en dan naar school. Na school hebben we training van 2-5. Het trainen hier is wel wat anders dan in Nederland. Het is hier elke dag 35 graden en daar trainen we dan ook in. Zoals je waarschijnlijk wel voor kan stellen was het de eerste keer 'pretty tough'. Maar ik merk dat ik er steeds meer aan gewend raak om te trainen in deze omstandigheden. Dat moet ook wel want ons eerste toernooi is in drie weken en daar spelen we ook onder deze omstandigheden. Om af te koelen springen we na elke training in het zwembad die naast de tennisbanen zijn. Sounds good right?

Samen met een paar teamgenoten hebben we een wedstrijd gezien van the women soccer team. De wedstrijd was net buiten de campus. Een paar mensen vertelden ons dat je perse met de auto moest gaan omdat lopen niet te doen was. Zo fit en eigenwijs als Tim en Ik zijn, gingen we te voet naar de wedstrijd toe. Na 45 minuten kwamen we daar eindelijk aan. Gelukkig was de wedstrijd pas net begonnen en konden we nog wat zien van de dames :-).

Het is nu weekend dus er gaan ongetwijfeld wat leuke dingen plaatsvinden.

Take care

  • 22 Augustus 2014 - 21:16

    Mariet Volleberg:

    Hoi Nick
    Het ziet er allemaal goed uit en het klinkt allemaal nog beter,het gaat een super jaar voor je worden.
    Maak er wat van, ik ben trots op je !
    Liefs Oma

  • 31 Augustus 2014 - 11:46

    Frank:

    Ha Neef,

    Supervet dat je dit doet. Bring 's back memories maar dan niet qua tennis.
    Alleen moet je scherpere foto's plaatsen.

    Thomas en Pepijn vinden het ook leuk om te lezen.

    Groetjes van ons allen.
    Pepijn, Thomas, Annemiek en Frank

  • 31 Augustus 2014 - 11:56

    Oma Lia:

    Hoi Nick,

    Vet cool wat ik lees. Echt chill ! Maak er wat van.

    Liefs van Oma Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cochran

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

Conference weekend

25 Januari 2015

Ready for the season

11 Januari 2015

Back without Tim's bag

25 November 2014

Thanksgiving

29 September 2014

Atlanta baby!

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 358
Totaal aantal bezoekers 7235

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: