Buffalo Wild Wings - Reisverslag uit Cochran, Verenigde Staten van Nickpeters - WaarBenJij.nu Buffalo Wild Wings - Reisverslag uit Cochran, Verenigde Staten van Nickpeters - WaarBenJij.nu

Buffalo Wild Wings

Blijf op de hoogte en volg

31 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cochran

Hoi allemaal,

Het is inmiddels alweer een week geleden dat ik iets geschreven heb dus het werd wel weer eens tijd voor mijn gevoel. Inmiddels zit de tweede week er ook al weer op. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin hier :).

Deze week heb ik voor het eerst wat moeten doen voor een cijfer. We moesten een essay schrijven over wat je van social media vind. Niet al te lastig.. Dinsdag had ik een nieuwe les genaamd public speaking. Zoals je je waarschijnlijk wel voor kunt stellen gaat dit vak over hoe je moet speechen voor publiek. Normaal heb ik daar 0,0 moeite mee, maar in het Engels is het toch net een tikkie anders. Dinsdag kreeg ik te horen dat ik later die week moest speechen voor de klas. Die donderdag was het dan zover. Mijn speech ging over wat ik belangrijk vond in het leven en welk liedje/motto daar dan bij zou passen. Een paar klotsende oksels rijker, maar de speech ging goed. Zelfs mijn classbuddy Jake was een beetje trots op me.

De trainingen beginnen steeds zwaarder te worden. Elke dag trainen we van 1415-1730. We beginnen altijd met een uitgebreide warming up. Daarna doen we rek en strek oefeningen. Aangezien ik echt een stijve hark ben, zijn deze rek en strek oefeningen wel goed voor me. Begin van deze week had ik last van mijn hamstring maar dat is inmiddels over. Daarnaast heb ik last van mijn linkerknie. Dit komt waarschijnlijk door de schakeling van gravel naar hardcourt, aldus de fysio. Nu begin ik toch een beetje op Nadal te lijken toch?

Tijdens de trainingen spelen we veel oefensetjes tegen elkaar. Hierdoor krijgt de coach een indruk hoe de verhoudingen in het team zijn. Tevens krijgen we wedstrijdritme erdoor. We maken veel gebruik van een balmachine tijdens de trainingen. Het ideale hieraan is dat je alles kan trainen. De ene dag gebruiken we de balmachine om technisch te trainen en de volgende dag gebruiken het om ballen uit de hoek te halen.

Vrijdagavond zijn we met een aantal teamgenoten naar Warner Robins geweest. Daar hebben we gegeten bij Buffalo Wild Wings. Dit is echt de hemel op aarde, geloof me. Bufalo Wild Wings is een sportbar waar overal grote TV's hangen en waar je de beste chicken wings evahh kan eten. Beeld je even in: je loopt een sportsbar binnen waar 100 (dikke en dunne.. okee dikke) amerikanen zitten die hun footballteam aan het supporteren zijn terwijl ze kippenvleugels aan het eten zijn. Lijkt het je wat?

Groeten

  • 01 September 2014 - 23:46

    Mom & Dad:

    Leuk om te lezen Nick. We krijgen stukje bij beetje een betere beeld hoe je dagen eruit zien. Ook leuk om te lezen hoe jullie daar trainen! Wellicht is het een goed plan om die kippevleugeltjes bij LTV te introduceren... Wat zul jij soepel zijn in December....

  • 04 September 2014 - 22:34

    Anja Vreugdenhil:

    Hé Nick, ook wij hebben je berichten inmiddels gelezen. Leuk! Wat een geweldige uitdaging en fijn dat je het goed naar je zin hebt. Geniet van deze 4 maanden en laat ons van deze kant van de oceaan mee genieten van je belevenissen. Groeten van Roel, Ruben, Emiel, Johan en Anja

  • 05 September 2014 - 15:18

    Marijn:

    Klinkt gaaf kerel! En ook een soepele dagbesteding man 6 uur hardlopen.... Ben jaloers haha! Geniet ervan cheers

  • 12 September 2014 - 11:08

    Mam:

    Hoi. Nick, ook langs deze weg wil ik je heel veel succes wensen met jullie eerste toernooi dit weekend. Volgens mij hebben jullie er hartstikke veel zin in! Leuk dat je met Tim dubbelt: Dutchies go for it! En het onderwerp voor je volgende blog is ook binnen ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cochran

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

Conference weekend

25 Januari 2015

Ready for the season

11 Januari 2015

Back without Tim's bag

25 November 2014

Thanksgiving

29 September 2014

Atlanta baby!

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 444
Totaal aantal bezoekers 7253

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: