Voorbereiding - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nickpeters - WaarBenJij.nu Voorbereiding - Reisverslag uit Leusden, Nederland van Nickpeters - WaarBenJij.nu

Voorbereiding

Blijf op de hoogte en volg

12 Augustus 2014 | Nederland, Leusden

Beste familie, vriendjes en andere mensjes,

Het is al bijna zover! Na maanden voorbereiding gaat het vrijdag eindelijk beginnen. Ik vertrek dan naar Amerika om daar te gaan studeren te gaan tennissen.

Om iedereen een beetje op de hoogte te houden van al mijn activiteiten, en om te laten weten dat ik nog leef ga ik een blog bijhouden. Ik zal proberen deze blog zo up to date mogelijk te houden.. Zoals jullie waarschijnlijk al verwachtten zal dit met de nodige ups en downs gaan :-).

Ik hoor jullie al denken 'Leuk allemaal Nick, maar wat ga je precies doen?'. Dat zal ik eens even haarfijn proberen uit te leggen.. Vrijdag vertrek ik naar Amerika. Ik vlieg samen met 3 ander NL'ers die naar dezelfde school gaan als ik (Tim, Lisanne en Cynthia). Via Amsterdam en een tussenstopje in Houston, kom ik vervolgens aan in Atlanta om vervolgens door te reizen naar de school: Middle Georgia State College. Deze school ligt in Cochran, Georgia. Voor de mensen die geen idee hebben hoe het weer daar is: Jawel jawel het is bloedjeheet daar in de zomer en er heerst een luchtvochtigheid van 160% schat ik. TOP!

Waar was ik ook alweer gebleven? Oja.. Tijdens mijn verblijf ga ik 2x vier maanden ' Supply Chain Management' studeren en tennissen in het tennisteam van de school. Samen met de andere tennismates uit mijn tennisteam slaap ik in een huis op de campus. Een dag zal ongeveer bestaan uit s'ochtends vroeg naar school gaan, in de middag tennissen, daarna huiswerk maken, eten en hopelijk heb ik tussendoor nog wat vrije tijd. In de weekenden speel ik wedstrijden. Dit is nu mijn beeld ervan, maar ik kan volgende week pas vertellen hoe het er echt aan toe gaat. Deze houden jullie van me tegoed.
Ik kreeg gister een mail van mijn Engels docente dat ik maandag 8 AM al verwacht wordt. Ik heb haar even gegoogled en ik las reacties als: ' If you have classes from here at 8 AM, she will definitely wake you op..'. Dit belooft wat.

De laatste daagjes voordat ik ga zijn relaxed. Afgelopen zondag een geslaagde afscheidsborrel gehad met vrienden en familie. Daarnaast koffers inpakken, gadgets kopen, tennisles krijgen van Stanislas & Daan en mijn zusjes plagen. Want ja die ga ik wel missen. Nu kan het nog zullen we maar zeggen :-).
Tot aanstaande vrijdag genieten van de laatste dagjes in Nederland en dan gaat het gebeuren.

Ik heb er zin in.

See you,

Nick


  • 15 Augustus 2014 - 11:24

    Pap En Mam:

    Het grote avontuur is begonnen! We hopen dat je een hartstikke leuke tijd hebt en zijn net zo benieuwd als jij hoe het in Georgia zal zijn!

  • 16 Augustus 2014 - 19:47

    Wido En Marian:

    Hoi Nick,
    We hoorden van Trudi dat je goed bent aangekomen. Wel een lange reis!
    En nu zorgen dat je maandag op tijd bent voor je engelse les.
    Have fun.

  • 18 Augustus 2014 - 17:36

    Wilco:

    Klinkt erg leuk allemaal.

    Veel plezier maar dat zal zeker gaan lukken!

    Wacht in spanning af op je eerste verslag.

    Groetjes,

    Wilco

  • 18 Augustus 2014 - 21:04

    Ron:

    Nick , how are You doing today? Good luck there
    Ik let wel op je pa
    En let op de XXL main course and dessert

    Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leusden

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

Conference weekend

25 Januari 2015

Ready for the season

11 Januari 2015

Back without Tim's bag

25 November 2014

Thanksgiving

29 September 2014

Atlanta baby!

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 467
Totaal aantal bezoekers 7241

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: