Únaaitmestatus - Reisverslag uit Cochran, Verenigde Staten van Nickpeters - WaarBenJij.nu Únaaitmestatus - Reisverslag uit Cochran, Verenigde Staten van Nickpeters - WaarBenJij.nu

Únaaitmestatus

Blijf op de hoogte en volg

18 Augustus 2014 | Verenigde Staten, Cochran

Hoi allemaal,

Zo woon je in Nederland en zo zit je ineens in Amerika. Het begint nu een beetje door te dringen dat ik in Amerika ben.. maar o wat is het hier vet zeg!

Vrijdagavond rond 10 PM kwamen we aan bij de school. We werden op het vliegveld verwelkomt door de coach en 3 andere teammates. Vanuit daar was het drie uur rijden naar de college. Onderweg stopten we bij een restaurant om wat te eten. Nadat we aankwamen op school maakte we kennis met een paar andere mensen uit het team. Het valt me op dat iedereen super gastvrij is. Vervolgens kon iedereen zijn kamer. Ik heb een eigen kamer met een wastafel en ik deel een badkamer met mijn roommate Tim. Het is net alsof Tim en ik elkaar al jaren kennen, tenminste zo voelt het. Toen we onze spullen aan het uitpakken waren kwamen we een aantal Football spelers tegen en we werden we gelijk uitgenodigd om te chillen op hun kamer.

De volgende dag gingen we al vroeg op pad om de Wallmart te plunderen. En dat is gelukt want te kwamen terug met eten, kleerhangers, wasmiddel, 100 anderen dingen en tenslotte a Fridge and a
Coffee machine. Super chill! Nadat de teammates ontdekte dat wij een koffiemachine hadden stonden gelijk in de rij om wat te halen.
Later die dag hebben we de andere teammates ontmoet en hebben we voor het getraind op de banen. Het leuke is dat we veel nationaliteiten hebben in ons team zoals Indonesiër, Engelsman, Zuid-Afrikaan, Australiër, Nederlanders en natuurlijk Amerikanen.

Zondagochtend waren we al vroeg wakker om de andere studenten te helpen met 'move in day'. Van 10 tot 2 hielpen we de studenten met het dragen van spullen naar hun kamer. Nadat we kort even wat gegeten hadden ging we trainen van 2 tot 3:30. Damnn it's hot to practice in these conditions.... Hopelijk raak ik snel gewend aan de zon. Later die dag zijn we nog naar de Wallmarkt geweest om wat spullen te halen samen met de nieuwe teammates. Daar ontdekte ik dat een teammate een Xbox heeft met FIFA dus toen kon mijn dag al helemaal niet meer stuk.

Morgenochtend gaat school dan echt beginnen. Programma voor morgen ziet er als volgt uit: 6 AM hardlopen, eten, English 8-915, History 930-1045, practice 1:30-3:30 en fitness.

Good night to you all.





  • 18 Augustus 2014 - 19:42

    Suzanne :

    Hey Nick!! Leuk je weblog! We gaan je volgen hoor

  • 18 Augustus 2014 - 20:26

    Maarten&Laureen :

    Goed bezig Nick, lekker actief en al goed naar je zin, good to hear!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Cochran

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2015

Conference weekend

25 Januari 2015

Ready for the season

11 Januari 2015

Back without Tim's bag

25 November 2014

Thanksgiving

29 September 2014

Atlanta baby!

Actief sinds 03 Juli 2014
Verslag gelezen: 372
Totaal aantal bezoekers 7218

Voorgaande reizen:

03 Juli 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: